Weryfikacja prawidłowości wdrożenia funkcji ABI w organizacji zgodnie ze znowelizowanymi przepisami prawa

Najważniejsze korzyści:

  • Przeprowadzenie wewnętrznej weryfikacji sposobu powołania ABI pod kątem oceny spełnienia
    wymogów znowelizowanej ustawy o ochronie danych osobowych:
    • w jaki sposób ABI jest aktualnie powołany?
    • czy podlega pod najwyższą kadrę kierowniczą?
    • czy ma ustalone w sposób precyzyjny swoje kompetencje?
    • czy kompetencje ABI są zgodne z zakresem jego obowiązków wskazanym w ustawie?
    • czy inne obowiązki służbowe realizowane przez ABI nie ograniczają możliwości sprawowania przez niego funkcji nadzorczej na gruncie ustawy o ochronie danych osobowych?
    • czy ABI dysponuje odpowiednimi zasobami i wsparciem do pełnienia swojej roli?
  • Przedstawienie wyników przeprowadzonych prac weryfikacyjnych w postaci Sprawozdania
    dla najwyższej kadry kierowniczej wraz z rekomendacjami
  • Spotkanie prezentujące wyniki prac weryfikacyjnych oraz rekomendacje prawidłowego powołania ABI dla kadry kierowniczej
  • Opracowanie treści wewnętrznej dokumentacji umożliwiającej usytuowanie ABI w hierarchii organizacji zgodnie z wymaganiami znowelizowanych przepisów prawa
  • Opracowanie treści wniosku zgłaszającego ABI do rejestru Administratorów Bezpieczeństwa Informacji prowadzonego przez GIODO
  • Spotkanie konsultacyjne z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji - przedstawienie rekomendacji prawidłowego działania na gruncie znowelizowanych przepisów prawa oraz ćwiczenia przedstawiające sposób realizacji poszczególnych obowiązków ustawowych ABI.

Skontaktuj się z nami

Dariusz Kasjaniuk

Prezes Zarządu

22 651 60 31

501 069 394

office@jds.com.pl

Zostań naszym klientem