4-DNIOWY AKREDYTOWANY KURS dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
Akredytowany Kurs dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
Kurs stanowi element kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku oraz na podstawie decyzji Mazowieckiego Kuratora Oświaty z dn. 23.05.2016 r. w sprawie przyznania akredytacji dla JDS Consulting sp. z o.o.
Szanowni Państwo,
Zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), każdy Inspektor Ochrony Danych musi posiadać fachową wiedzę na temat prawa i praktyk w ochronie danych oraz umiejętności umożliwiające realizację swoich zadań. Ukończenie Kursu umożliwia zdobycie wymaganej wiedzy i umiejętności. Zarazem uzyskanie certyfikatu o ukończeniu kursu oraz certyfikatu znajomości RODO daje uprzywilejowaną pozycję w przypadku rekrutacji na stanowisko Inspektorów Ochrony Danych i istotnie zwiększa szansę rozwoju kariery zawodowej. Będąc przygotowanym do roli Inspektora Ochrony Danych i rozumiejąc specyficzny obszar wymagań w sferze ochrony danych osobowych, będziecie Państwo postrzegani jako wysokiej klasy specjaliści, potrafiący sprostać trudnym i skomplikowanym wyzwaniom stawianym podmiotom przez nadchodzące nowe przepisy.
Niniejszy Kurs, jest pierwszą w Polsce akredytowaną formą kształcenia ustawicznego, która w sposób kompleksowy przygotowuje jego uczestników do pełnienia funkcji Administratorów Bezpieczeństwa Informacji jak i Inspektorów Ochrony Danych w rozumieniu RODO, pod względem merytorycznym, organizacyjnym i metodologicznym. Program szczegółowy o potwierdzonej wysokiej jakości i obszernym zakresie tematycznym jest wzbogacony licznymi CASE STUDIES pozwalającymi na nabycie praktycznych doświadczeń w realizowaniu swoich funkcji. W Kursie uwzględniono aspekty funkcjonowania ABI na gruncie aktualnych wymogów prawa jak również Inspektora Ochrony Danych na gruncie wymogów RODO i w oparciu o najnowsze wytyczne Grupy Roboczej art. 29 w różnorodnych rodzajach podmiotów takich jak spółki prawa handlowego czy podmioty administracji państwowej i samorządowej.
Każdy uczestnik kursu otrzyma półroczny dostęp do profesjonalnego, stale aktualizowanego portalu odoserwis.pl, zawierającego liczne wzory dokumentów i klauzul, omawiane podczas zajęć i pomocne w sprawowaniu swoich obowiązków, jak również setki artykułów, porad i orzeczeń.
Uzupełnieniem wiedzy nabytej w ramach Kursu jest ponad 100-stronicowa autorska Metodyka pracy administratora bezpieczeństwa informacji będąca pozycją zawierającą liczne praktyczne porady, wskazówki i komentarze przydatne w pracy ABI oraz Inspektora Ochrony Danych.
Mamy nadzieję, że Kurs jako forum wymiany doświadczeń, dający możliwość podniesienia swoich kompetencji zawodowych poprzez liczne ćwiczenia, warsztaty i panele dyskusyjne przy udziale doświadczonych wykładowców i trenerów będzie stanowił obowiązkową pozycję na Państwa ścieżce rozwoju kariery zawodowej.
Kurs to ponad 30 godzin merytorycznych wykładów, ćwiczeń i warsztatów
Serdecznie zapraszamy!
Sylwia Kokora
Menadżer Projektu
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia.
DZIEŃ PIERWSZY OTWARCIE KURSU
Administrator Bezpieczeństwa Informacji w ustawie o ochronie danych osobowych
- wymagane ustawowo kompetencje do pełnienia funkcji (Administratora Bezpieczeństwa Informacji) ABI
- zasady podległości służbowej Administratora Bezpieczeństwa Informacji w ramach organizacji
- zakaz powierzania Administratorowi Bezpieczeństwa Informacji dodatkowych zadań, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe pełnienie obowiązków na gruncie ochrony danych osobowych
- obowiązek zapewnienia środków niezbędnych do niezależnego wypełniania zadań przez ABI
- możliwość wyznaczenia zastępców Administratora Bezpieczeństwa Informacji – zasady powoływania
- obowiązek zgłoszenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji przez Administratora Danych do rejestru prowadzonego przez GIODO – ćwiczenie, opracowanie projektu wniosku zgłaszającego ABI do rejestru
Inspektor Ochrony Danych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO)
- podstawy powołania Inspektora Ochrony Danych
- obowiązkowe lub dobrowolne powołanie Inspektora Ochrony Danych (IOD)
- ćwiczenie: przeprowadzenie procedury w zakresie obowiązku lub braku obowiązku wyznaczenia IOD
- IOD dla administratora danych czy procesora? Relacje Inspektorów Ochrony Danych
- powołanie IOD dla kilku podmiotów
- wykonywanie zadań IOD przez pracownika lub podmiot zewnętrzny na podstawie umowy o świadczenie usług
- powołanie Inspektora Ochrony Danych
- kwalifikacje zawodowe Inspektora Ochrony Danych - wykazanie wiedzy na temat prawa i praktyk, w tym w zakresie RODO oraz umiejętności dotyczących wypełniania zadań
- formalne wyznaczenie Inspektora Ochrony Danych i obowiązki informacyjne
- organizacja stanowiska Inspektora Ochrony Danych
- status Inspektora Ochrony Danych
- zasoby Inspektora Ochrony Danych, powołanie zespołu IOD – czas, narzędzia, ludzie, procedury
- „łatwa dostępność” Inspektora Ochrony Danych
- konflikt interesów oraz tajemnica zawodowa Inspektora Ochrony Danych
- opracowanie i wdrożenie „Polityki przeciwdziałania konfliktowi interesów”
- zakres tajemnicy zawodowej Inspektora Ochrony Danych i związana z tym organizacja pracy
- obowiązki informacyjne
- publikacja danych i zawiadomienie GIODO
- formy i zakres realizacji obowiązku informacyjnego o powołaniu IOD wewnątrz i na zewnątrz organizacji
PRZERWA
Porównanie statusu Administratora Bezpieczeństwa Informacji i Inspektora Ochrony Danych
- podobieństwa i różnice w formalnym wyznaczeniu
- porównanie kwalifikacji zawodowych; wykazanie kwalifikacji
- organizacja stanowiska pracy ABI i IOD – modelowanie stanowisk – podobieństwa i różnice
- przejście z roli Administratora Bezpieczeństwa Informacji do roli Inspektora Ochrony Danych
OBIAD
Ustawowe obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji według aktualnych wymogów – wprowadzenie do tematyki
- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z wymogami prawa, rodzaje sprawdzeń
- opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych sprawdzeń
- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych
- przeprowadzanie szkoleń i instruktaży z zakresu ochrony danych osobowych
- inne obowiązki ABI wynikające z aktualnych przepisów prawa
Obowiązki Inspektora Ochrony Danych zgodnie z treścią Rozporządzenia oraz wytycznymi Grupy Roboczej ds. art. 29
- Inspektor Ochrony Danych jako „punkt kontaktowy” dla podmiotów danych
- Inspektor Ochrony Danych jako „punkt kontaktowy” dla organu nadzorczego - Generalnego Inspektora Ochrony Danych oraz współpraca z organem nadzorczym
- informowanie i monitorowanie zgodności z RODO min.:
- szkolenia, zwiększanie świadomości
- doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych we wszelkich procesach przetwarzania danych
- audyty zgodności z RODO
- rola IOD w ocenie skutków dla ochrony danych
- rola IOD w procedurach informowania o naruszeniu oraz reagowania na naruszenia ochrony danych osobowych
- rola IOD w implementacji RODO /wsparcie w implementacji RODO, w tym zasad przetwarzania danych osobowych, praw osób, których dane dotyczą, ochrony danych w fazie projektowania oraz domyślnej ochrony danych, rejestru czynności przetwarzania, wymogów bezpieczeństwa przetwarzania i zgłoszenia naruszeń zgodnie z wytycznymi Grupy Roboczej art. 29 ds. Ochrony Danych/
- rola IOD w prowadzeniu rejestru czynności przetwarzania lub rejestru wszystkich kategorii czynności przetwarzania
PRZERWA
Porównanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji i Inspektora Ochrony Danych
- podobieństwa i różnice w zakresie obowiązków
- prace równoległe, jak zaplanować swoje działania aby nie uchybiając aktualnym obowiązkom przygotować się na nadchodzące zmiany
- jak wykorzystać obecne reguły i rozwiązania związane z pełnieniem funkcji ABI i przystosować je do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych
DZIEŃ DRUGI
Obowiązki administratorów danych i rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji w ich realizacji
- legalność przetwarzania danych
- podstawy prawne przetwarzania danych zwykłych
- podstawy prawne przetwarzania szczególnych kategorii danych
- obowiązki informacyjne:
- pierwotne i wtórne
- czynne i bierne obowiązki informacyjne
- powierzenie przetwarzania danych – umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych
- udostępnianie danych – podstawy i sposoby udostępniania danych oraz realizacja obowiązku odnotowywania udostępnień
- realizacja praw osób których dane dotyczą
- zabezpieczenie danych osobowych – formalne, organizacyjne i techniczne
- obowiązek rejestracji zbiorów danych w rejestrze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
- przekazywanie danych do państw trzecich – podstawy i warunki
PRZERWA
Administrator Bezpieczeństwa Informacji jako osoba odpowiedzialna za przeprowadzanie okresowych sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych u Administratora Danych
- zasady prowadzenia sprawdzeń planowych
- obowiązek realizacji sprawdzeń planowych na podstawie opracowanego planu sprawdzeń
- zasady i przypadki obligatoryjnego przeprowadzenia sprawdzenia pozaplanowego
- przeprowadzenie sprawdzenia na żądanie GIODO – zasady prawidłowego postępowania
- wymagany zakres sprawdzeń planowych i pozaplanowych
- opracowanie, wdrożenie i realizacja okresowych planów sprawdzeń przez ABI – ćwiczenie
- przedstawienie planu sprawdzeń do wiadomości Administratora Danych
- opracowanie programu konkretnego sprawdzenia przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji – ćwiczenie
- ustalenie zakresu czynności do realizacji podczas planowanego sprawdzenia
- zakres uprawnień audytorskich i kontrolnych Administratora Bezpieczeństwa Informacji w ramach prowadzonego sprawdzenia
- zbieranie ustnych i pisemnych wyjaśnień od osób objętych sprawdzeniem
- przeprowadzenie oględzin miejsc objętych sprawdzeniem
- uzyskiwanie dostępu do urządzeń, nośników i systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych
- analizowanie dokumentów dotyczących przetwarzania danych osobowych
- inne uprawnienia
- powiadamianie pracowników Administratora Danych o objęciu ich czynnościami sprawdzenia – reguły właściwego postępowania
- wymagania prawne odnośnie przeprowadzania sprawdzenia przez ABI w systemach i infrastrukturze informatycznej
- zasady dokumentowania czynności podejmowanych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji podczas poszczególnych działań sprawdzających
- sporządzanie notatek z przeprowadzonych czynności - wzór
- protokoły odebrania ustnych wyjaśnień - wzór
- protokoły z przeprowadzonych oględzin - wzór
- sporządzanie kopii otrzymanych do analizy dokumentów – zasady bezpiecznego kopiowania
- tworzenie kopii obrazów z monitora komputera – zasady postępowania
- sporządzanie kopii logów i rejestrów systemów informatycznych, w których są przetwarzane dane osobowe – zasady współpracy ze służbami informatycznymi
- inne możliwe sposoby dokumentowania podjętych czynności przez ABI
- prawo żądania przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji wydania opinii w przedmiocie sprawdzenia przez zewnętrznego eksperta
- zasady i okres przechowywania dokumentacji z przeprowadzonych sprawdzeń
Zasady opracowywania Sprawozdania z przeprowadzonych sprawdzeń planowych i pozaplanowych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- wymagany ustawowo zakres Sprawozdania
- zasady opracowywania Sprawozdania w formie papierowej i elektronicznej
- terminy opracowania przez ABI treści Sprawozdania, określone w przepisach prawa:
- termin opracowania Sprawozdania ze sprawdzenia planowego
- termin opracowania Sprawozdania ze sprawdzenia pozaplanowego
- wymagany czas na opracowanie Sprawozdania ze sprawdzenia zrealizowanego na żądanie GIODO
- opracowanie przykładowej treści Sprawozdania – ćwiczenie
- obowiązek okresowego przechowywania treści opracowanych przez ABI Sprawozdań
OBIAD
Znowelizowane zasady i tryb przeprowadzania nadzoru nad dokumentacją z zakresu ochrony danych osobowych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- rodzaje dokumentów obligatoryjnych z zakresu ochrony danych osobowych, które należy wdrożyć
w firmie/instytucji - dokumenty fakultatywne, których wdrożenie nie jest obwarowane przepisami lecz wynika z dobrych praktyk działalności Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- relacja Polityki bezpieczeństwa oraz Instrukcji zarządzania systemami informatycznymi do innych regulacji dotyczących ochrony danych osobowych
- zasady przeprowadzania weryfikacji przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji opracowania
i kompletności dokumentacji przetwarzania danych – badanie formalnej zgodności dokumentacji
z wymaganiami przepisów prawa - reguły przeprowadzania oceny zgodności dokumentacji z aktualnymi przepisami prawa – prowadzenie monitoringu przepisów prawa przez ABI
- kryteria przeprowadzania oceny stanu faktycznego w zakresie przetwarzania danych osobowych opisanego w dokumentacji – przeglądy aktualności opracowanej dokumentacji
- badanie poziomu przestrzegania zasad i wytycznych określonych w dokumentacji przez osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych – czynności kontrolne ABI
- obowiązek przeprowadzania weryfikacji dokumentacji przetwarzania danych w ramach sprawdzeń planowych i pozaplanowych realizowanych przez ABI
- udział Administratora Bezpieczeństwa Informacji w realizacji procedur określonych w dokumentacji przetwarzania danych osobowych i wynikające z tego konsekwencje w kontekście przeprowadzanych okresowych weryfikacji dokumentacji
- zasady postępowania ABI w przypadku wykrycia nieprawidłowości w dokumentacji przetwarzania danych
- obowiązek zawiadomienia Administratora Danych o wykrytych nieprawidłowościach lub brakach
w dokumentacji - przedstawienie propozycji działań naprawczych oraz projektów zmian w dokumentacji
- pouczenie lub poinstruowanie osób nieprzestrzegających zasad określonych w dokumentacji przetwarzania danych
- obowiązek zawiadomienia Administratora Danych o wykrytych nieprawidłowościach lub brakach
- zawiadomienie Administratora Danych o osobach, które dopuściły się naruszeń zasad określonych w dokumentacji przetwarzania danych
PRZERWA
Zasady prowadzenia jawnego rejestru zbiorów danych osobowych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- rodzaje zbiorów danych jakie powinny znaleźć się w rejestrze prowadzonym przez ABI
- wymagany zakres informacji jakie musi znaleźć się w rejestrze zbiorów danych
- zasady pozyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia rejestru zbiorów danych
- możliwe sposoby aktualizowania treści rejestru, prowadzenie wykazu zmian
- zasady prowadzenia rejestru zbiorów w formie papierowej i elektronicznej
- zasady ujawniania treści rejestru zbiorów w zależności formy w jakiej jest prowadzony (papierowa, elektroniczna)
- opracowanie wzorcowego rejestru zbiorów danych osobowych przez ABI – ćwiczenie
Zasady realizowania kompetencji szkoleniowych z zakresu ochrony danych osobowych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- ustawowy obowiązek zapewnienia przez ABI zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych
- możliwe sposoby realizacji kompetencji szkoleniowych przez ABI:
- bezpośrednie szkolenia
- instruktaże i wytyczne prawidłowego postępowania
- prezentacje multimedialne i e-learning
- pisemne rekomendacje i wskazówki dla osób upoważnionych
- inne
- moment spełnienia obowiązku szkoleniowego wobec osób upoważnionych do przetwarzania danych
- minimalny zakres informacji jaki powinien być przekazywany osobom upoważnionym w ramach działań szkoleniowych ABI – propozycja tematyczna
- uprawnienie ABI do organizowania szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych przy wsparciu zewnętrznego podmiotu
DZIEŃ TRZECI
Zasady współpracy Administratora Bezpieczeństwa Informacji z Biurem Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
- redagowanie pism urzędowych:
- sporządzenie pisma urzędowego, zgodnie z wymogami Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- praktyka prowadzenia korespondencji z GIODO:
- przygotowanie wniosku o udzielenie interpretacji przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych – ćwiczenie
- udzielanie odpowiedzi na zapytania skierowane przez GIODO – ćwiczenie
Udział ABI w kontrolach przeprowadzanych przez GIODO
- zasady przeprowadzania kontroli
- rodzaje kontroli
- przykłady obszarów i zagadnień najczęściej obejmowanych kontrolą
- kompetencje inspektora ochrony danych osobowych
- zasady przygotowania firmy/instytucji przez ABI do kontroli GIODO
- przebieg kontroli:
- zawiadomienie o wszczęciu kontroli
- wskazanie osoby reprezentującej podmiot kontrolowany podczas czynności kontrolnych
- sposób przeprowadzenia kontroli przez inspektorów GIODO
- prawa i obowiązki administratora danych podczas kontroli
- protokół z kontroli
- rola ABI podczas czynności kontrolnych
- odpowiedzialność karna za utrudnianie inspektorowi wykonania czynności kontrolnych
- zasady dokumentowania czynności kontrolnych
- składanie zastrzeżeń i uwag do protokołu
- uprawnienia pokontrolne GIODO
PRZERWA
Prezentacja zmian i nowości wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) w odniesieniu do ustawy o ochronie danych osobowych
- zwiększenie zakresu podmiotowego – kogo dotyczy RODO
- zgoda na przetwarzanie danych i nowe uwarunkowania dotyczące jej udzielania
- legalność przetwarzania danych
- podstawy prawne przetwarzania danych zwykłych
- podstawy prawne przetwarzania szczególnych kategorii danych
- prawo do bycia zapomnianym i realizacja tego prawa przez administratora danych
- obowiązki informacyjne po nowemu
- nowy zakres obowiązków informacyjnych
- terminy realizacji obowiązków informacyjnych
- pierwotne i wtórne oraz czynne i bierne obowiązki informacyjne
- prawo do przenoszenia danych
- profilowanie i automatyzacja decyzji
- powierzenie przetwarzania danych zgodnie z nowymi zasadami
OBIAD
Zupełnie nowe obowiązki administratorów danych i przetwarzających
- kim są współadministratorzy i jak wyglądają ich obowiązki
- rejestr czynności przetwarzania czyli rejestr zbiorów po nowemu
- kto będzie zobowiązany do prowadzenia rejestru
- zakres i sposób prowadzenia rejestru
- zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych do GIODO i podmiotom danych
- przypadki i termin zgłaszania naruszeń
- zakres informowania
- wyłączenia z informowania
- odpowiedzialność
- czym jest ocena skutków dla ochrony danych osobowych
- co obejmuje
- czy zawsze należy ją przeprowadzać
- konsultacje z GIODO, kiedy należy je przeprowadzać
- kodeksy postępowania i certyfikacja
- jak mogą pomóc administratorom danych
- jak do nich przystąpić
- zasady weryfikacji zgodności działania z kodeksami i RODO
PRZERWA
Przygotowanie do wdrożenia RODO
od czego rozpocząć wdrażanie RODO
inwentaryzacja procesów przetwarzania danych
zakres inwentaryzacji procesów przetwarzania
jak przeprowadzić inwentaryzację procesów - ćwiczenie
szacowanie i ocena ryzyka bezpieczeństwa danych osobowych
identyfikacja i ocena zagrożeń
ocena prawdopodobieństwa wystąpienia i wagi zagrożeń
postępowanie z ryzykiem nieakceptowalnym
monitorowanie ryzyka
wytyczne Grupy Roboczej ds. art. 29 i Europejskiej Rady Ochrony Danych i znaczenie wytycznych i zaleceń w procesie wdrażania RODO
DZIEŃ CZWARTY
Nowe zasady odpowiedzialności i kary pieniężne
- rodzaje odpowiedzialności za naruszenie RODO
- zasady nakładania administracyjnych kar pieniężnych zgodnie z Rozporządzeniem
- wysokość nakładanych kar
- możliwe rodzaje odpowiedzialności podmiotów na gruncie RODO
Odpowiedzialność z tytułu niewłaściwego wykonywania funkcji ABI
- odpowiedzialność ABI a odpowiedzialność Administratora danych
- rodzaje odpowiedzialności ABI
- odpowiedzialność dyscyplinarna
- odpowiedzialność administracyjna
- odpowiedzialność cywilno-prawna
- odpowiedzialność karna
- zasady bezpiecznego pełnienia funkcji ABI
- inne osoby, ponoszące odpowiedzialność prawną w obszarze ochrony danych osobowych a odpowiedzialność ABI – przykłady transferu zakresu odpowiedzialności
PRZERWA
Odpowiedzialność Inspektora Ochrony Danych
- podstawa i zakres odpowiedzialności
- czy możliwe jest odwołanie lub ukaranie DPO za wykonywanie przez niego zadań
Właściwy dobór narzędzi pracy i form wsparcia przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji/Inspektora Ochrony Danych
- prowadzenie oceny zapotrzebowania i doboru zewnętrznych dostawców profesjonalnych usług wspomagających funkcjonowanie ABI/IOD
- określenie potrzeb, celu i zakresu działań wspierających funkcjonowanie ABI/IOD możliwych do przeprowadzenia przez podmioty zewnętrzne
- przygotowanie wytycznych do realizacji zadania przez podmioty zewnętrzne
- poszukiwanie odpowiednich do potrzeb dostawców usług, w oparciu o dostępne źródła informacji
- dobór i użytkowanie narzędzi służących do pozyskiwania informacji:
- potencjalne źródła informacji do wykorzystania w pracy ABI/IOD
- dobieranie skutecznych narzędzi służących do pozyskiwania informacji
EGZAMIN
OBIAD
Omówienie wyników egzaminu. Podsumowanie kursu
Zakończenie kursu i wręczenie:
- zaświadczeń o ukończeniu Kursu dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
- certyfikatu znajomości przepisów RODO w zakresie wymaganym do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych
Termin zgłaszania: 27 listopada 2017 r.
Koszt udziału: 2 990 zł – udział w całym kursie bez zakwaterowania - wpłata do dnia 07.12.2017
(cena obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiady, wydanie certyfikatu, dostęp do odoserwis.pl na okres 183 dni)
Podana cena jest kwotą brutto. Zastosowano stawkę zwolnioną podatku VAT za udział w szkoleniu akredytowanym na podstawie art. 43 pkt 29 ustawy o VAT w zw. z § 13 ust. 1 pkt 19 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
RABATY:
● 10 % dla osób, które posiadają aktualne certyfikaty uczestnictwa z poprzednich przedsięwzięć JDS Consulting:
(okres korzystania z rabatów wynosi 1 rok od daty wydania ostatniego posiadanego przez Państwa dokumentu)
● w przypadku uczestnictwa dwóch lub więcej osób z jednej firmy/instytucji, koszt uczestnictwa każdej z nich należy pomniejszyć o 5 %
OPCJE DODATKOWE:
□ zakwaterowanie w pokoju 2-osobowym + kolacja – 199 zł za jedną dobę dla jednej osoby
□ zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym + kolacja – 299 zł za jedną dobę dla jednej osoby
□ „Metodyka pracy administratora bezpieczeństwa informacji” oraz materiały szkoleniowe kursu w wersji elektronicznej z tabletem Lenovo – 399 zł
TRANSPORT: Przygotowaliśmy możliwość transportu do miejsca realizacji kursu. Transport realizowany będzie w przeddzień szkolenia o godz. 19.00 oraz w dniu rozpoczynającym szkolenie o godz. 8.15. Punkt zbiórki – przed wejściem do Złotych Tarasów od ulicy E. Plater (obok Hard Rock Cafe). Realizowany będzie również transport powrotny do Dworca Centralnego w ostatnim dniu szkolenia ok. godz. 15.00. Telefon do koordynatora transportu: 884 999 892
Koszt transportu: 39 zł – za 1 przejazd 1 osoby w jedną stronę
Rabaty nie podlegają sumowaniu
Rejestracja internetowa z przedpłatą
Rejestracja na podstawie formularza
Pliki do pobrania
Formularz rejestracyjny
Pobierz plik [329.67 kB]