Webinar Zasady komunikacji z osobami, których dane dotyczą
Zmiany nawyków konsumentów w wyniku epidemii spowodowały, iż coraz częściej preferują kontakt zdalny w celu uzyskania informacji na dany temat. Powyższe powoduje masowe posługiwanie się środkami komunikacji na odległość. Nietrudno wówczas o naruszenie ochrony danych osobowych. Z drugiej zaś strony RODO nie zawiera zakazu przekazywania danych osobowych takimi środkami. Ponadto, komunikacja na odległość to czasem jedyna forma kontaktu z osobami, których dane dotyczą. Podczas szkolenia przekażemy Państwu najważniejsze informacje o tym, w jaki sposób zorganizować zasady komunikacji z osobami, których dane dotyczą (60 min.), zaś w dodatkowym bloku (120 min.) uzupełnimy ją o praktyczne przedstawienie wzorów, procedur oraz ważnych przykładów związanych z codziennym kontaktem z podmiotami danych.
8 LIPCA (10:00-11:00)- BEZPŁATNY BLOK PODSTAWOWY
1. Zasady ogólne w komunikacji z osobami, których dane dotyczą
2. Obsługa danych niezidentyfikowanych
3. Czas reakcji i obsługi
4. Nieuzasadnione lub nadmierne żądania
5. Procedura obsługi żądań osób, których dane dotyczą
6. Prawo do informacji i prawo dostępu do danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia
7. Prawo do sprostowania danych, przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu
8. Zawiadamianie o naruszeniach
9. Postanowienia „różne”
9 LIPCA (10:00-12:00)- BLOK ROZSZERZONY PŁATNY 50 zł brutto
1. Zasady ogólne w komunikacji z osobami, których dane dotyczą
1.1. test „Kowalskiego”
2. Obsługa danych niezidentyfikowanych
2.1. przykłady zapisów w procedurze
3. Czas reakcji i obsługi
3.1. przykłady komunikatów
4. Nieuzasadnione lub nadmierne żądania
4.1. przykłady nieuzasadnionych lub nadmiernych żądań oraz wzorcowe odpowiedzi
5. Procedura obsługi żądań osób, których dane dotyczą
5.1. procedura uwierzytelniania
6. Prawo do informacji i prawo dostępu do danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia
6.1. przykłady komunikatów
7. Prawo do sprostowania danych, przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu
7.1. przykłady komunikatów
8. Zawiadamianie o naruszeniach
8.1. przykłady komunikatów
9. Postanowienia „różne”
9.1. przykłady dodatkowych postanowień dla wybranych organizacji
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia.
Zapisy: office@jds.com.pl
Przy zgłoszeniu prosimy o podanie rodzaju bloku i terminu szkolenia.
Warunkiem udziału w bloku rozszerzonym jest dokonanie wpłaty w wysokości 50 zł (40,65 zł + 23 % VAT)
Dane do przelewu:
JDS Consulting sp. z o.o.
ul. Gorzelnicza 9
04-212 Warszawa
Bank Zachodni WBK S.A. 70 O/Warszawa 13 1500 1878 1218 7007 8321 0000
Zapraszamy!