Menu

Menu
  • EN
  • Usługi
  • Klienci
  • Sponsoring
  • Dla mediów
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Szkolenia
  • Blog
  • Zostań naszym klientem
  • EN
  • Usługi
  • Klienci
  • Sponsoring
  • Dla mediów
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Szkolenia
  • Zostań naszym klientem
  • Doradztwo i audyt RODO
  • Outsourcing Inspektora Ochrony Danych / IOD
  • Audyt i wdrożenie NIS2 I KSC
  • Doradztwo w zakresie sztucznej inteligencji / AI
  • Inne obszary
    • Doradztwo w zakresie DORA (Rozporządzenie o cyfrowej odporności operacyjnej)
    • RODO dla grup kapitałowych
    • Międzynarodowe doradztwo w zakresie RODO
    • Wsparcie w przypadku naruszenia RODO
    • Wdrożenie systemu zgłaszania naruszeń i ochrony sygnalistów (Whistleblowing System)
    • Compliance
    • Audyt plików cookie
    • Bezpieczeństwo informacji
    • Ochrona informacji niejawnych
    • Własność intelektualna
    • Ciągłość działania
    • Procedury i standardy organizacyjne
    • E-commerce
    • Korporacje
    • Technologie, media, telekomunikacja
    • Audyt
    • Doradztwo
    • Outsourcing
  • Co możemy dla Ciebie zrobić?
Menu

JDS Consulting jest ekspertem w dostarczaniu rozwiązań prawno-organizacyjnych z zakresu bezpieczeństwa informacji dla biznesu.

Nasze cele to zapewnienie zgodności z przepisami i normami oraz wykorzystanie obowiązujących regulacji do zabezpieczenia działalności.

Reprezentujemy Klientów przed organami UODO, PIP, NFZ, UOKiK, ABW.

Współpracując z nami zwiększasz zaufanie swoich klientów.

Jeśli są Państwo zainteresowani usługami z określonych obszarów naszej działalności, zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą bądź bezpośredni kontakt z naszym biurem.

Zobacz ofertę Skontaktuj się
Powrót

SEMINARIUM Jak spełnić aktualne wymogi z zakresu ochrony danych osobowych i jednocześnie przygotować się do wdrożenia nowego Rozporządzenia UE?

  • Opis
  • Agenda
  • Warunki udziału

Szanowni Państwo,

 

W 2018 roku wchodzą istotne zmiany w obszarze ochrony danych osobowych. Wymagają one od firm i instytucji wcześniejszego dostosowania praktyki przetwarzania danych do nowych zasad. Zarazem istotne jest również spełnianie obecnych regulacji. Podkreślić trzeba, iż właściwe wypełnianie aktualnych przepisów stanowi dobrą podstawę do tego aby efektywnie przygotować się do wdrożenia Rozporządzenia o ochronie danych /RODO/, ponieważ po zmianach polskich regulacji w 2015 roku częściowo przystosowano je do treści Rozporządzenia, które wówczas było procedowane na gruncie europejskim.

Wśród wymogów stawianych przez Rozporządzenie dla wszystkich podmiotów publicznych oraz wielu firm i instytucji znajduje się obowiązek powołania doświadczonego inspektora ochrony danych. Zadaniem inspektora jest min.: informowanie administratorów jak wdrożyć i przestrzegać RODO, monitorowanie zgodności działania, szkolenia, prowadzenie audytów wewnętrznych, pełnienie roli punktu kontaktowego.

Prawidłowe wdrożenie zasad ochrony danych osobowych jest kluczowe dla bezpiecznego funkcjonowania. Na podmioty nie stosujące prawidłowych zasad przetwarzania danych będą mogły być nakładane dotkliwe kary finansowe.

W załączeniu prezentujemy Państwo ofertę kilku szkoleń, które przygotowaliśmy z myślą o różnych Państwa potrzebach. Wśród naszych propozycji są szkolenia dedykowane podmiotom chcącym wdrożyć aktualne wymagania i przygotować się do wejścia życie Rozporządzenia, a także osobom pełniącym lub mającym pełnić funkcje administratorów bezpieczeństwa informacji, a w przyszłości inspektorów ochrony danych.  

 

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarantujemy profesjonalny poziom merytoryczny i organizacyjny szkoleń. Zapraszamy do zapoznania się z załączonymi informacjami o szkoleniach.

 

 

Serdecznie zapraszamy!

Sylwia Kokora

Menadżer Projektu

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia.


10.00

OTWARCIE SEMINARIUM

10.00-11.15

Porównanie obowiązków ciążących na podmiotach przetwarzających dane osobowe na gruncie aktualnych i przyszłych przepisów w zakresie:

- legalności przetwarzania danych (podstawy prawne przetwarzania danych na gruncie ustawy ochronie danych i ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych – podobieństwa i różnice, ustalenie podstawy przetwarzania danych dla posiadanych zasobów

- obowiązków informacyjnych – pierwotne i wtórne obowiązki informacyjne, formy i zakres ich realizacji

- praw podmiotów danych – uprawnienia informacyjne, korekcyjne, do wniesienia sprzeciwu i żądania zaprzestania przetwarzania danych, nowe uprawnienia

11.15-12.15

Porównanie obowiązków ciążących na podmiotach przetwarzających dane osobowe na gruncie aktualnych i przyszłych przepisów c.d. w zakresie:

- udostępniania i przetwarzania danych

- zabezpieczenia danych  - aktualne wymagania prawne dla zabezpieczenia danych osobowych, różnice w podejściu dzisiaj i w przyszłości

- powołania administratora bezpieczeństwa informacji / powołania inspektora ochrony danych

- rejestracji zbiorów danych – aktualne wymagania dotyczące rejestracji zbiorów przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

12.15-12.30

PRZERWA

12.30-13.00

Nowe obowiązki niewystępujące w aktualnie obowiązującej ustawie o ochronie danych osobowych

- zgłaszanie naruszeń i zawiadamianie o naruszeniu

- ocena skutków dla ochrony danych osobowych

13.00-13.30

Dokumentacja przetwarzania danych osobowych

- polityka bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych

- rejestr czynności przetwarzania danych osobowych

- wykorzystanie aktualnej dokumentacji na potrzeby wdrożenia Rozporządzenia

13.30-14.15

OBIAD

14.15-15.00

Przygotowanie do wdrożenia aktualnych i przyszłych przepisów

- inwentaryzacja zasobów – zasady i zakres inwentaryzacji

- audyt w zakresie wymagań prawnych – check lista audytowa

- analiza i szacowanie ryzyka

15.00-15.15

PRZERWA

15.15-16.00

Plan wdrożenia

- jak określić priorytety

- w oczekiwaniu na regulacje prawne krajowe i europejskie wdrażające Rozporządzenie

- wytyczne Grupy Roboczej art. 29 ds. Ochrony Danych w procesie wdrożenia nowych regulacji

16.00

ZAKOŃCZENIE SEMINARIUM

  • 690 zł + 23% VAT - cena udziału 1 osoby

 

OPCJE DODATKOWE:

  • „Metodyka pracy ABI” oraz materiały szkoleniowe danego szkolenia w wersji elektronicznej z tabletem – 399 zł brutto z VAT
  • dostęp do pełnych treści odoserwis.pl na okres 183 dni (pół roku) cena promocyjna – 400 zł + 23% VAT

 

RABATY:

  • 10 % dla osób, które posiadają aktualne certyfikaty uczestnictwa z poprzednich przedsięwzięć JDS Consulting: (okres korzystania z rabatów wynosi 1 rok od daty wydania ostatniego posiadanego przez Państwa dokumentu)
  • w przypadku uczestnictwa dwóch lub więcej osób z jednej firmy/instytucji, koszt uczestnictwa każdej z nich należy pomniejszyć o 5 % 

UWAGA:

Rabaty nie podlegają sumowaniu

11 kwietnia 2017

Hotel Ibis Styles, pl. Konstytucji 3 Maja 3, Wrocław

Tweet

Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?

Przedstawiciele Zarządów

Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji

Administratorzy Systemów Informatycznych

Dyrektorzy Biur Bezpieczeństwa

Audytorzy wewnętrzni

Dyrektorzy Działu Kadr

Dyrektorzy Działów Administracji

Dyrektorzy Działów IT

Dyrektorzy Działów Ryzyka Operacyjnego

Dyrektorzy Działów Prawnych i Compliance

Pełnomocnicy ds. Bezpieczeństwa Informacyjnego

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Sylwia Kokora

22 651 60 31

884 999 892

s.kokora@jds.com.pl

  • Strona główna
  • EN
  • Usługi
  • Klienci
  • Sponsoring
  • Dla mediów
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Szkolenia
  • Blog

Oferta

  • Doradztwo i audyt RODO
  • Outsourcing Inspektora Ochrony Danych / IOD
  • Audyt i wdrożenie NIS2 I KSC
  • Doradztwo w zakresie sztucznej inteligencji / AI
  • Doradztwo w zakresie DORA (Rozporządzenie o cyfrowej odporności operacyjnej)
  • RODO dla grup kapitałowych
  • Międzynarodowe doradztwo w zakresie RODO
  • Wsparcie w przypadku naruszenia RODO
  • Wdrożenie systemu zgłaszania naruszeń i ochrony sygnalistów (Whistleblowing System)
  • Compliance
  • Audyt plików cookie
  • Bezpieczeństwo informacji
  • Ochrona informacji niejawnych
  • Własność intelektualna
  • Ciągłość działania
  • Procedury i standardy organizacyjne
  • E-commerce
  • Korporacje
  • Technologie, media, telekomunikacja
  • Audyt
  • Doradztwo
  • Outsourcing

Dane firmowe

JDS Consulting sp. z o.o. sp.k.
Siedziba:
ul. Gorzelnicza 9, 04-212 Warszawa

Zobacz na mapie

Oddział w Gdyni:
ul. Świętojańska 9 lok. 1 "B", 81-368 Gdynia

Zobacz na mapie

NIP:

1132742035

REGON:

141620590

Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000315726

Dane Kontaktowe

W przypadku zainteresowania nawiązaniem współpracy prosimy o kontakt:

tel:

22 651 60 31

e-mail:

office@jds.com.pl

Zobacz pełne dane

©2015 JDS Consulting. Wszystkie prawa zastrzeżone

Polityka Prywatności

Cookies