Jak prawidłowo prowadzić działania marketingowe i nie narazić się na konsekwencje niezgodności z RODO

Audyt ochrony danych osobowych w marketingu i sprzedaży

Marketing i sprzedaż to działania obejmujące swoim zasięgiem ogromne ilości osób. Cechuje je duża dynamika, kreatywność i nieszablonowość jak również intensywne wykorzystanie nowych technologii.

 

Przeprowadzanie kolejnych kampanii reklamowych, organizacja konkursów, eventów, działania typu mobile marketing, zakupy baz danych w EU i poza Unią, udoskonalanie strony internetowej – to wszystko powoduje wzrost klientów i sprzedaży. Czy jednak sprawdziłeś zgodność tych działań z RODO?

 

Czy działania podejmowane przez Twoją firmę są zgodne z prawem? Czy legalnie są pozyskiwane i przetwarzane dane klientów? Czy należycie zabezpieczone są interesy Twojego przedsiębiorstwa?

 

Obszary marketingu i sprzedaży stanowią zazwyczaj największe źródła zapytań o sposoby pozyskania danych oraz mogą generować skargi do organów kontrolnych nawet w przypadku legalnych działań.

 

Bądź przygotowany!

 

Zapraszamy do skorzystania z dedykowanego dla działów marketingu i sprzedaży - audytu ochrony danych osobowych w marketingu i sprzedaży

 

Jeśli chcesz przeczytać więcej na temat AUDYTU tj. kiedy najlepiej przeprowadzić audyt, jakie jego efekty CZYTAJ

 

Jeśli chcesz zapytać o szczegółową ofertę NAPISZ DO NAS lub office@jds.com.pl