Marketing i sprzedaż to działania obejmujące swoim zasięgiem ogromne ilości osób. Cechuje je duża dynamika, kreatywność i nieszablonowość jak również intensywne wykorzystanie nowych technologii.
Przeprowadzanie kolejnych kampanii reklamowych, organizacja konkursów, eventów, działania typu mobile marketing, zakupy baz danych w EU i poza Unią, udoskonalanie strony internetowej – to wszystko powoduje wzrost klientów i sprzedaży. Czy jednak sprawdziłeś zgodność tych działań z RODO?
Czy działania podejmowane przez Twoją firmę są zgodne z prawem? Czy legalnie są pozyskiwane i przetwarzane dane klientów? Czy należycie zabezpieczone są interesy Twojego przedsiębiorstwa?
Obszary marketingu i sprzedaży stanowią zazwyczaj największe źródła zapytań o sposoby pozyskania danych oraz mogą generować skargi do organów kontrolnych nawet w przypadku legalnych działań.
Bądź przygotowany!
Zapraszamy do skorzystania z dedykowanego dla działów marketingu i sprzedaży - audytu ochrony danych osobowych w marketingu i sprzedaży
Jeśli chcesz przeczytać więcej na temat AUDYTU tj. kiedy najlepiej przeprowadzić audyt, jakie jego efekty CZYTAJ
Jeśli chcesz zapytać o szczegółową ofertę NAPISZ DO NAS lub office@jds.com.pl